fbpx

אני אגדה

תקנון אתר משולב עם מדיניות פרטיות לדוגמה

תנאי שימוש
עמוד זה מפרט את תנאי השימוש באתר. כמשתמש באתר, מחובתך לקרוא אותם בעיון. אם אינך מקבל את התנאים הבאים, אנא הימנע מגלישה באתר.
מטרת האתר לשמש כדף נחיתה.
קניין רוחני
על פי חוק זכויות היוצרים התקף בישראל ועל פי אמנות בינלאומיות, זכויות היוצרים של התכנים הכלולים באתר זה שייכים לבעלי האתר. אין להעתיק או להוריד, להפיץ מחדש, לשדר מחדש, לתרגם או לפרסם חומר מוגן ללא אישור מראש של בעלי האתר.
זכויות בעלי האתר
בעלי האתר רשאים לשנות את נושא האתר, לסגור אותו או למכור אותו ללא הודעה מוקדמת.
בעלי האתר זכאים, לפי שיקול דעתם המוחלט, למנוע ממך שימוש ו/או גישה לאתר ולשירותיו ולהסיר כל מידע או תוכן המתפרסם באתר.
בעלי האתר רשאים, על פי שיקול דעתם המוחלט וללא הודעה מוקדמת, לשנות את מבנה האתר, מראהו והיקף התכנים המוצגים בו, ללא כל טענה או דרישה כלפי בעלי האתר בגין ביצוע השינויים.
בעלי האתר רשאים לשנות את תנאי השימוש כראות עיניהם ולפי שיקול דעתם. המשתמשים אחראים לקרוא את תנאי השימוש מעת לעת ולשים לב לשינויים. התאריך בתחתית העמוד הוא הפעם האחרונה בה שונו תנאי שימוש אלו. המשך השימוש שלך באתר מהווה הסכמה למדיניות זו.
הסכמת המשתמש
בשימוש באתר אתה מצהיר כי ניגשת לאתר מרצונך החופשי וכי אתה מסכים לתנאי השימוש לעיל. אם אינך מסכים לתנאי השימוש הנך מתבקש שלא לעשות שימוש באתר.
מטעמי נוחות כתיבת הטקסט נעשה שימוש בלשון זכר אך הפנייה היא לכל המינים.
מדיניות פרטיות
https://iamlegend.co.il/ מחויבת לשמור על כל מידע אישי שנאסף מאותם אנשים המבקרים באתר שלנו בסודיות, מאובטחת ופרטית.
איסוף מידע
אתר זה אוסף סוגים שונים של מידע, כגון: מידע הנמסר מרצון אשר עשוי לכלול את שמך, מספר הטלפון, כתובת הדואר האלקטרוני שלך.
הכוונה של אתר זה היא להשתמש במידע אישי רק למטרה שלשמה הוא התבקש ולכל שימוש נוסף שניתן במיוחד באתר זה.
https://iamlegend.co.il/ גם מקבל ומאחסן באופן אוטומטי מידע מהמחשב ומהדפדפן שלך, כולל כתובת ה-IP שלך, תכונות התוכנה והחומרה שלך, ופרטי הדף שביקשת להציג, אשר ישמש אך ורק למטרות סטטיסטיות פנימיות.
שימוש במידע שנאסף
https://iamlegend.co.il/ עשויה לאסוף ולעשות שימוש במידע אישי כדי לסייע בתפעול האתר שלנו ולהבטיח אספקת השירותים שאתה צריך וביקש. לפעמים וייתכן שיהיה צורך להשתמש במידע המאפשר זיהוי אישי כאמצעי לעדכן אותך לגבי מוצרים ו/או שירותים אפשריים אחרים שעשויים להיות זמינים עבורך מאת https://iamlegend.co.il/
https://iamlegend.co.il/ עשויה להיות איתך בקשר גם בנוגע למילוי סקרים ו/או שאלוני מחקר הקשורים לדעתך לגבי שירותים עתידיים נוכחיים או פוטנציאליים שעשויים להיות מוצעים.
https://iamlegend.co.il/לא ימכור כעת, וגם לא בעתיד, תמכור, תשכיר או יחכיר אף אחד מרשימות הלקוחות ו/או השמות שלנו לצדדים שלישיים כלשהם.
https://iamlegend.co.il/ משתמש בקבצי Cookie על מנת לשפר את הגישה לאתר שלנו ולזהות מבקרים חוזרים. יתר על כן, קובצי העוגיות שלנו משפרים את חוויית המשתמש על ידי מעקב והתמקדות בתחומי העניין של המבקרים באתר האינטרנט.
ביטול הרשמה-הסרה מרשימת התפוצה
לכל המשתמשים ו/או המבקרים באתר שלנו יש אפשרות להפסיק לקבל מאיתנו תקשורת ו/או לשמור את הזכות להפסיק את קבלת התקשורת באמצעות דואר אלקטרוני או ניוזלטר. כדי להפסיק או לבטל את הרישום לאתר שלנו אנא שלח דוא"ל שברצונך לבטל את הרישום אל מייל
שינויים בהסכם מדיניות הפרטיות
https://iamlegend.co.il/ שומר.ת לעצמה את הזכות לעדכן ו/או לשנות את תנאי מדיניות הפרטיות שלנו, וככאלה נפרסם את השינויים הללו באתר האינטרנט שלנו בכתובת:https://iamlegend.co.il/
הַסכָּמָה
על ידי שימוש באתר זה:https://iamlegend.co.il/ אתה מסכים למדיניות הפרטיות שלנו.
כמו כן אנא קרא/י את תנאי השימוש באתר זה.
ט.ל.ח