fbpx

אני אגדה

בהסתרה

לקבלת גרסת הדפסה

הסתרה של ההסתרה - שעור רוחני גבוה

האדם נתון להסתרה בריבוע. ההסתרה של ההסתרה. מה הכוונה?

האדם מתקיים בו זמנית בשלושה מישורים של הבנה: רוחני, נפשי ופיזי.

הסתרה ברמה הראשונה לאדם הינה הנפש וברמה השנייה הינה הגוף ושאר מלבושי העולם הפיזי.

ככל שאדם מסתובב בחלקיקיו הרבים בתור בני אנוש הוא לומד להסתיר את עצמו.

בהתחלה בחודשים הראשונים מתפתחת ההסתרה הפיזית. כאן האדם לומד להגיב לחושיו: ראייה שמיעה, ריח, טעם, מישוש. הוא עובר תהליך היפנוזה עמוק ללכידת תשומת ליבו על ידי החושים.
בנקודה מסוימת הוא שם לב שיש לו השליטה על גפיו. הוא מרים את הרגל והיא זזה, הוא מרים את היד
והיא זזה, והוא שם לב לזה. הוא לאט לאט לומד מבני האנוש הסובבים אותו שהשליטה המוטורית שלו
מוגבלת לגוף שלו וחדל מיכולות הטלקינטיות.

בהמשך הוא לומד שפה, וכשזו מתפתחת הוא מתחיל ללמוד בטור גאומטרי להיות מוגבל כבני האנוש והופך להיות כנוע לחוקי הטבע כגון כבידה וריכוזיות האנרגיה לכדי מלבושה.
כאשר לומד האדם מבני האנוש שפה, מתחיל להצטמצם האור שהוא לכדי מלבושים. הוא יושב מול הטלוויזיה או בגן או מול ההורים והם מתחילים ללמד אותו שפה שמקריסה את האנרגיה החופשית שלו לכדי עצמים פיזיים בעלי גוף.

הם מראים לו כיסא מצביעים ואומרים: ‘כיסא הנה כיסא, כיסא, כיסא, כיסא’ מאות פעמים כיאה בהיפנוזה עמוקה האדם מהופנט מן ההצעה כיסא, ואז האנרגיה שהוא משווה צורה לדימוי שבמילה והנה כיסאות מופיעים במרחב שהוא כנפרדים ממנו.

כך חוזרים על התהליך ומעבירים אותו תהליך תכנות שנקרא המשגה ומלמדים אותו.
הנה פרה, הנה חתול, הנה אבא, הנה אמא, הנה בננה, הנה תפוז הנה יד, הנה רגל, הנה ראש וכו' וחוזרים על כל מושג מאות פעמים באותו תהליך היפנוטי. כך לובש האדם את ההסתרה הראשונה שלו
ומרכז את האנרגיה החופשית שהוא לכדי מלבושים שונים ומגוונים שיוצרים את חווית המציאות הפיזית שלו, וגופו בתוכה. בעודו אינפנטיל, נעשה עם האדם חסד וההיפנוזה הינה רק בחלק הפיזי. אך כשהוא לומד לשלוט בשפה אחרי מספר שנים מועטות, כאן מתחילים בני האנוש להעביר אותו היפנוזה להסתרה ברמה השנייה.

כאן מתחיל צמצום האדם לעולם הנפש המוגבל של בני האנוש. שוב מתבצע תהליך ארוך סבלני הכולל מאות ואלפי חזרות על הנחיות לדיכוי רגשי. לא לבכות, לא להשתולל, לא לכעוס, לא לרקוע על הרצפה, לא להכות בספה, לא לקפוץ, לא לצעוק, אל תהיה עצוב, אל תכעס, אל תפחד, מה אתה מתלהב כל כך מהשטות הזו? מה אתה מתרגש ככה? מה אתה שמח מבננה? מה מצחיק כל כך ביובל המבולבל המעפן הזה? וכן הלאה מאות ואלפי חזרות של דיכוי רגשי וכך מתפתחת לה ההסתרה של ההסתרה. אנחנו לומדים להדחיק את הרגשות שלנו.

במקביל לזה מתבצעת הסתרה עמוקה מאוד בנפש ובה מתחילים לתאר אותנו: אתה יפה, אתה חכם, אתה שובב, אתה שקט, אתה חזק, אתה חלש, אתה נחמד, אתה חוצפן וכן הלאה. מעניקים לו תכנות ומתייגים את האופי שלנו.
וכך נוצר דימוי עצמי שזו ההסתרה העמוקה ביותר שנוצרת בעבור האדם. וכאשר תהליך זה מסתיים, האדם מתבגר להיות סט של תכונות ורמות ביצועים בהתאם להפנוט שעשו לו ולוקה במחלתם הקשה של בני האנוש.

מהי מחלתם של בני האנוש?
ובכן, כשמם כן היא מחלת השכחה. אנוש מלשון נשייה, נשייה הינה שכחה. והנה עכשיו אנו אנשים בוגרים ושכחנו שאנו אדם וזה מה שעושה אותנו אנושיים. 
בימים אלו ממש אנו עוברים תהליך צמצום חדש בשירות הטכנולוגיה. להסתרה שלנו נוסף מימד שלישי מבחוץ – הסתרה של ההסתרה של ההסתרה. הדור של הילדים והנערים היום גדלים לתוך טכנולוגיה המצמצמת אותם לא רק לתלת מימד אלא לדו מימד – דור המסכים.
ההסתרה הזו קשה מאוד. כי בכמה החלקות וטאפים על המסך אנחנו משנים את הנראות שלנו. פילטרים ועיצובי צורה למיניהם מציגים אותנו אחרת מאיך שאנחנו נראים בתלת מימד. שוב כאן אנחנו עוברים תכנות לגבי הנראות שלנו ולגבי האופן בו אנחנו מתקשרים.
הנראות הדיגיטלית שלנו הולכת ונהיית יותר מזויפת בעזרת כלי עיצוב דיגיטליים המוצעים בחינם על ידי אפליקציות החיבורים החברתיים.

אך יותר חמור מאשליית הנראות זה המרחב המנותק שנוצר לתקשורת. אנו מאחורי המסך מרגישים חופשי לשחרר ללא רסן השתלחויות אחד בשני כאילו לא היה אדם בצד השני של המסך.
בין אם נרצה ובן אם לאו אנחנו נרמוס ונזעם על כל מי שלא נמצא בהרמוניה עם צורת החשיבה שלנו שהיא כלל לא שלנו ומתוכנתת ביעילות כה רבה על ידי מפעילי האפליקציות האלו למיניהם. המרחב שנוצר שם יוצר ניתוק לא רק פיזי אלא גם תודעתי. המערכות האלה יודעת לחקור את הנפש שלך, לתכנת אותה ולהפוך אותך לחייל נאמן לאג'נדה שלהם. הן הרי שולטת באיזה מידע יעבור אליך ולאחרים או לא יעבור.
ובכך יוצרים היסט באילו רעיונות יקבלו חופש ביטוי ואלו לא. המערכות האלה מבינות היטב את הנפש שלך ומעבירות אותך תהליך התמכרות מהקשוח ביותר מכל הסמים הקשים. ולא רחוק היום שבו אדם יזדהה היטב עם הדימוי הדיגיטלי שלו מאשר עם הדימוי התלת מיימדי שלו.

וכך נקבר האדם עמוק יותר בהסתרה והופך להיות כלי משחק בעבור אותן אנרגיות השולטות בו כבר אלפי שנים. אנרגיות שמביאות אותנו לאפס סובלנות, אלימות, פרעות והשמדה עצמית עד כדי התאיינות.
נראה שיש בעולם התפצלות של חלקיקי אדם המבקשים להתאסף חזרה פנימה ושל אלה המובלים להתרחק. בתקופה זה שנראית כמו רגע לפני אחרית הימים, על כל אחד מאתנו לעשות בחירה נועזת ולבחור כיוון. והכיוונים הם לא ימינה או שמאלה יקיריי, היא פנימה או החוצה.


חרטתי על דגלי לצעוד פנימה ולקחת איתי כמה שיותר חלקיקי אדם שאני פנימה. ואם הגעת עד לכאן בקריאה, כנראה שגם את ואתה. אז מוזמנים להמשיך לעקוב וליהנות משפע התכנים פה באתר ולהפיץ את האור. 

אהבתם את המאמר? שתפו:

רוצים ללמוד איתנו עוד? הנה הקורסים ללמידה עצמית שיעזרו לכם ליצור מציאות שאתם רוצים:

קורס מתעוררים

האדם נוצר כניצוץ אלוקי, כלומר קיבל מהבורא את יכולות הבריאה. קורס מתעוררים יעזור לכם להתעורר ליכולות שלכם ליצור מציאות, להשתחרר מהמלכודת התודעתית שגורמת לכם לייצר שוב ושוב את התוצאות וחווית החיים שאתם לא מרוצים מהם, ונותן לכם את הכלים ליצור באופן מודע ובמכוון את חווית החיים שאתם רוצים.

סדנת התעוררות הדיגיטלית

תורת הנסתר מגלה לנו שעולם פנימי מקרין לעולם חיצוני, כלומר התוצאות בחיים שלנו הן בהתאם למבנים התודעתיים הפנימיים שלנו. בסדנת התעוררות הדיגיטלית מקבלים סדרה של כלים לשנות את המבנים התודעתיים הפנימיים שלנו, ששינוי בהם בסופו של דבר משנה את התוצאות בחיינו ואת חווית החיים שלנו.

קורס פסיכוקיברנטיקה

הדימוי העצמי שם את הגבול להישגיו של האדם. שיטת פסיכוקיברנטיקה הינה השיטה המדעית לשינוי בדימוי העצמי שמביא לשינוי בהישגים שהאדם מגיע אליהם באופן אוטומטי וללא מאמץ. בקורס תלמדו איך להביא לשינוי דרמטי בתוצאות, שלא נעלם אחרי כמה שבועות, בעזרת שינוי של הדימוי העצמי שלכם.

והנה עבורכם התהליכים שתוכלו לעבור איתנו ולהפוך להיות מאסטרים ביצירת מציאות:

חשיבה מוכוונת תוצאות - TIR

בעוד שלכל אדם יש את היכולת להשפיע על המציאות ישירות מהחשיבה, מימוש יכולת זו היה פעם זכותם רק של צדיקים או אנשי רוח מאוד גבוהים. התוכנית חשיבה מוכוונת תוצאות עוזרת לכל אדם לפתח את יכולות החשיבה שלו לרמה בה יוכל להשפיע על המציאות ולחולל ניסים בחיים שלו. תוכנית זאת הינה תכנית הדגל של בוב פרוקטור המוכר מהסרט הסוד שהובאה לארץ ומוגשת בעברית ועזרה למאות אנשים בעשור האחרון ליצור שפע כלכלי מעל לכל דמיון, זוגיות ובריאות.

תהליך התעוררות

במשך אלפי שנים תקוע האדם בחווית האנוש בעולם העשייה, ולעד עומל ועובד כדי להשיג את מטרותיו. תהליך התעוררות לוקח אותנו שלב אחרי שלב להתעורר מעולם העשייה לעולם היצירה ומעיר אותנו להיותנו נשמה המתקיימת במספר עולמות. כאשר אנחנו מרחיבים את רמת המודעות שלנו מעבר לעולם העשייה, הפעולות והתוצאות, אנחנו הופכים ממושפעים למשפיעים, המצליחים להשפיע על מציאות חיינו בעזרת עולם הרגש, המחשבה וחיבור לחוקים הרוחניים של היקום.