fbpx

אני אגדה

תדרים

לקבלת גרסת הדפסה

מהם התדרים האלה שאנשי תודעה מדברים עליהם? ומה זאת מהות של בן אדם?

המאמר שלפניכם אינו מאמר רגיל כי אם שעור רוחני גבוה והוא תמלול תשובות לשאלות שנשאלו באחד מתהליכי התודעה המתקדמים ששמעון מנחה. ממליצים ללמוד אותו בקשב רב ולא ברפרוף.

לעלות ברמות המודעות משמע לעלות בתדרים?

ככל שהמחשבות שלך עם מודעות גבוהה יותר, זה אומר שהתדר שלהם גבוה יותר, המדע לא יודע למדוד תדרים כאלה אבל אנחנו יכולים להשתמש בעקרון מהמדע שנקרא אקסטרפולציה, כלומר הרחבה, אנחנו מסתכלים על משהו שקורה במקום אחד ואנחנו עושים הרחבה לגבי תחום אחר אבל זאת רק הסקה ואקסטרפולציה, זאת לא האמת.

אם אנחנו נסתכל על תדרים בתחום המדיד ברמה המדעית נגיד גלים אלקטרומגנטיים אז אנחנו נוכל לראות שככל שאנחנו עולים לתדר יותר גבוה מתקיימים כמה דברים:

  1. התדר יותר עדין. 
  2. התדר יודע לשאת עליו מידע בכמות גדולה יותר. 
  3. התדר בעוצמה הרבה יותר גבוהה.
    זה מה שקורה כשעולים בתדר, ניקח כמה דוגמאות של תדר.

סוגי תדרים

תדר רדיו AM זה תדרים של גל אלקטרומגנטי באזור מאות אלפי מחזורים בשנייה, אולי מגיע למיליון מחזורים בשניה, FM זה עשרות ומגיע למאה מיליון מחזורים בשניה, AM זה באזור 1 מיליון FM זה באזור 100 מיליון אם אנחנו פותחים תחנת AM אי אפשר לשמוע שם מוזיקה עשירת צלילים כי טווח התדרים של AM נועד במקור להעביר דיבור ולכן הרוחב פס שלו הוא כמו של טלפון הוא מעביר עד אלפי הרץ של מידע כמו דיבור.

20,000 מחזורים בשניה זה התדר הגבוה ביותר שאדם יכול לשמוע אז אם אני לוקח AM אני לא יכול לשדר את כל מה שאדם יכול לשמוע, אבל אם אני לוקח FM שזה בתדר הרבה יותר גבוה אז שם הרוחב פס הוא עד 200,000 ואפשר להעביר כל מיני צלילים של כלי נגינה וההרמוניות שלהם שהם לא כמו דיבור ב FM אפשר להעביר סימפוניה שלמה שכוללת ספקטרום תדרים מאוד רחב של כלים של שמע, ז"א כמות המידע שניתן להעביר על הקרייר (גל הנושא) הזה היא הרבה יותר גבוהה, זו דוגמה כאמור מעולם הטכנולוגיה. אני אעשה לכם אקסטרפולציה, כלומר מתיחת ההבנה מעולם הטכנולוגיה האנושית לעולם הטכנולוגיה האלוקית, כלומר לעולם של התודעה.

תדרים אנרגטיים

כאשר אתם בתדר מחשבה גבוה, כמות המידע שמצטרפת לתדר הזה היא ענקית. היא הרבה יותר גדולה מאשר תדר מחשבה נמוך, כאשר אתם בתדר מחשבה יותר גבוה אתם מסוגלים לקלוט, להבין ולהרגיש מושגים או רעיונות שבאופי שלהם הם הרבה יותר עדינים.
כאשר אנחנו בתדר מחשבה שהוא נמוך, כאשר המודעות נמוכה אז אתם תראו בני אדם שאם תסתכלו על ההתנהגות שלהם אתם תבינו מה הרעיונות שמפעילים אותם ואז אתם תראו שבתדרים נמוכים כשהמודעות נמוכה תדברו איתם על המושגים האלה ותראו שאין קליטה וגם תראו אצלם סממנים של אלימות וולגריות. אלו אנשים שהם מאוד כועסים, אנשים שהם בתדרים מאוד גסים שמתפרצים מהר מאוד וכל הזמן יש להם בעיות, אנשים שמונעים על ידי דחפים והדבר היחיד שמסב להם נחת ואושר אלה דברים פיזיים כמו אוכל, סמים או איזה בילוי.

התדרים שהם רגילים לרוץ עליהם אלה תדרים נמוכים והם גסים כי התדר מחשבה שלהם הוא גס. כאשר אנחנו עולים ברמות המודעות אנשים מתחילים לארח רעיונות יותר גבוהים. ככל שאנשים עולים ומסוגלים לתפוש רעיונות שהם יותר אבסטרקטים, בין אם זה באומנות או אקדמיה אז תראו שאנשים נהיים יותר עדינים, אולי מכאן הביטוי עדיני נפש.

כאשר אתם מתחילים לעלות בתדרים אתם מתחילים לקלוט רעיונות שהתדר שלהם כל כך גבוה שאין להם בכלל ביטוי גשמי. זה מה שאנחנו קוראים לו הארה רוחנית.

כשאתם עולים לרמות מודעות כל כך גבוהות אתם נחשפים לרעיונות שמכילים מידע כל כך גדול שההשגה האינטלקטואלית לא מסוגלת להכיל אותם.

זה כמו לנסות לשתות מרק עם מזלג, עם האינטלקט אתם לא יכולים להרגיש אותם אבל אתם מרגישים את זה בגוף וברגש אתם מתרגשים מאוד עד כדי כך שאם אחר כך אתם מנסה להסביר את זה במילים, גם המילים הן צרות מידי להכיל את כמות המידע האדירה שיש בתדרים האלה. וזה בדיוק כמו שמישהו עם משדר AM ינסה לקלוט משהו שמשדר FM. יגיע המידע אבל אתם תשדרו פילהרמונית והצד השני ישמע כל מיני צלילים מעוותים כאלה כי זה לא נקלט במקלט שלו, זאת אומרת ככל שבן אדם מפתח את רמות המודעות זה אומר שהוא מסוגל לקלוט ולשדר בתדרים הרבה הרבה יותר גבוהים ולהיחשף למידע גבוה יותר.

מה זה אומר להיות בתדר המהות שלי?

להיות מחוברים למהות שלכם, להבין שהמהות עצמה זה חבילת תדרים ולהיות מחוברים אליה זה אומר לקלוט ולשדר באזור התדרים של המהות שלכם. זה לרטוט אנרגטית בתדר המהות שלכם. כאשר אתם רוטטים בתדר המהות שלכם אז האנרגיה שאתם רוטטים נמצאת בהרמוניה עם מי שאתם ואז מתקבלת פה תהודה בין האני המקומי שלכם והאני העליון שלכם. זה ממלא אתכם בעוצמה, עוצמה זה הקצב שבו המטרות שלכם מושגות, זאת המהירות שבה אתם משיגים את המטרות שלכם.

אז כשאתם מחוברים לתדר המהות שלכם אז המהירות שבה אתם משיגים מטרות היא הרבה יותר גבוהה. מה שקורה כשאתם מחוברתים לתדר המהות זה אומר שהתדרים נמצאים באותו טווח תדרים.
המהות שלכם היא בתדר מסוים שמתאים לכם, זה נקרא תדר עצמי. וכשאתם רוטטים בתדר הזה וקולטים בתדר הזה אז אתם מתמלאים בעוצמה וזה פשוט גורם לכם להשיג תוצאות בקלות הרבה יותר גדולה ומהירה יותר.
אתם תדעו מה תדר המהות שלכם לפי הרצונות שלכם. הדברים שאתם רוצים בין אם הם בעולם החיצוני או בעולם הפנימי, התשוקות שלכם מגיעות מהמהות שלכם, אני מתכוון לרצונות אותנטיים שלא קשורים להישרדות שלכם.
כאשר אתם רוטטים בהתאם לרצונות שלכם אתם מחוברים למהות שלכם, כשאתם רוטטים בהתאם לפרדיגמה שזה מה שאנשים אחרים החדירו לכם או רצונות שאנשים אחרים שכנעו אתכם שאתם רוצים אז אתם לא בתדר של המהות שלכם ולכן תרגישו מדולדלי אנרגיה.

אהבתם את המאמר? שתפו:

רוצים ללמוד איתנו עוד? הנה הקורסים ללמידה עצמית שיעזרו לכם ליצור מציאות שאתם רוצים:

קורס מתעוררים

האדם נוצר כניצוץ אלוקי, כלומר קיבל מהבורא את יכולות הבריאה. קורס מתעוררים יעזור לכם להתעורר ליכולות שלכם ליצור מציאות, להשתחרר מהמלכודת התודעתית שגורמת לכם לייצר שוב ושוב את התוצאות וחווית החיים שאתם לא מרוצים מהם, ונותן לכם את הכלים ליצור באופן מודע ובמכוון את חווית החיים שאתם רוצים.

סדנת התעוררות הדיגיטלית

תורת הנסתר מגלה לנו שעולם פנימי מקרין לעולם חיצוני, כלומר התוצאות בחיים שלנו הן בהתאם למבנים התודעתיים הפנימיים שלנו. בסדנת התעוררות הדיגיטלית מקבלים סדרה של כלים לשנות את המבנים התודעתיים הפנימיים שלנו, ששינוי בהם בסופו של דבר משנה את התוצאות בחיינו ואת חווית החיים שלנו.

קורס פסיכוקיברנטיקה

הדימוי העצמי שם את הגבול להישגיו של האדם. שיטת פסיכוקיברנטיקה הינה השיטה המדעית לשינוי בדימוי העצמי שמביא לשינוי בהישגים שהאדם מגיע אליהם באופן אוטומטי וללא מאמץ. בקורס תלמדו איך להביא לשינוי דרמטי בתוצאות, שלא נעלם אחרי כמה שבועות, בעזרת שינוי של הדימוי העצמי שלכם.

והנה עבורכם התהליכים שתוכלו לעבור איתנו ולהפוך להיות מאסטרים ביצירת מציאות:

חשיבה מוכוונת תוצאות - TIR

בעוד שלכל אדם יש את היכולת להשפיע על המציאות ישירות מהחשיבה, מימוש יכולת זו היה פעם זכותם רק של צדיקים או אנשי רוח מאוד גבוהים. התוכנית חשיבה מוכוונת תוצאות עוזרת לכל אדם לפתח את יכולות החשיבה שלו לרמה בה יוכל להשפיע על המציאות ולחולל ניסים בחיים שלו. תוכנית זאת הינה תכנית הדגל של בוב פרוקטור המוכר מהסרט הסוד שהובאה לארץ ומוגשת בעברית ועזרה למאות אנשים בעשור האחרון ליצור שפע כלכלי מעל לכל דמיון, זוגיות ובריאות.

תהליך התעוררות

במשך אלפי שנים תקוע האדם בחווית האנוש בעולם העשייה, ולעד עומל ועובד כדי להשיג את מטרותיו. תהליך התעוררות לוקח אותנו שלב אחרי שלב להתעורר מעולם העשייה לעולם היצירה ומעיר אותנו להיותנו נשמה המתקיימת במספר עולמות. כאשר אנחנו מרחיבים את רמת המודעות שלנו מעבר לעולם העשייה, הפעולות והתוצאות, אנחנו הופכים ממושפעים למשפיעים, המצליחים להשפיע על מציאות חיינו בעזרת עולם הרגש, המחשבה וחיבור לחוקים הרוחניים של היקום.