fbpx

אני אגדה

איך להתגבר על עשרת קודי הוירוס התודעתיים שמייצרים תקיעות אצל בני אדם

במאמר זה נעמיק בכל אחד מההרגלים שעוצרים אותנו מהגשמת החלומות שלנו, נבין ממה הם נובעים ומה צריכה להיות צורת החשיבה כדי להיפטר מהם?

רצוי לקרוא את המאמר הזה כמה פעמים מפני שהוירוסים האלה שתולים עמוק בתודעה שלנו ורבים מאיתנו בטוחים שזאת האמת. יהיו כאלה שירגישו אי נוחות או כעס בזמן הקריאה, זה יכול לקרות מפני שהם יתקלו בשורש הדבר שעוצר אותם.

תודעה ופרדיגמות

אנו יודעים שהתודעה חושבת בתמונות, כל המחשבות שלנו הן תמונות. התודעה היא סוג של טכנולוגיה שמחוללת חווית מציאות בתמונות תלת מימד חמישה חושים.

לתודעה עצמה אין תמונה מפני שהיא אינה משהו פיזי הנמצא בחווית החיים. אפשר לדמות אותה לתוכנת מחשב. התוכנה  מייצרת אפליקציה על המסך, מקבלת קלט מהעכבר, אך אין לנו את התמונה של התוכנה על המסך.

בשנת 1934 הכירופרקט טרומן פליט הגיע למסקנה שאנשים לא מבינים מהי תודעה. לכן יצר תרשים כדי שיהיה ברור לכל אחד מהי תודעה ומה הקשר שלה לפעולות שאנו עושים המביאות לתוצאות שלנו. 

התודעה מתחלקת לשני חלקים: לשכל המודע ולשכל התת-מודע. לרובנו יש מושג על קיומו של התת מודע אבל לא יודעים מהם יחסי הגומלין בין המודע לתת-מודע.

רוב האנשים בעולם מניחים שמה שמייצר את התוצאות בחיים שלהם זה השכל המודע, לכן הם משקיעים הרבה זמן כדי לפתח אותו ולא משקיעים עבודה על השכל התת-מודע.

השכל המודע, החושב, הלמדן, איתו אנו הולכים לבית הספר. בעזרתו אנו רוצים להרחיב את הידיעות שלנו קוראים הרבה ולומדים.

השכל התת-מודע הוא השכל הרגשי. בחלק הזה נמצאים הרגלי החשיבה שלנו, האמונות, הדימוי העצמי, הפחדים.

השימוש הנכון בשכל המודע – לבחור במה לחשוב. כאשר אנו בוחרים במה לחשוב, המחשבות מוטמעות ברמה הרגשית, יורדות לשכל התת-מודע. הן יוצרות תנודה בגוף שלנו המניע אותנו לעשות פעולות אשר מייצרות תוצאות רצויות בחיים. זהו תהליך כל כך פשוט וברור עד שלא ממש מובן למה הרבה אנשים נתקעים.

הסיבה לכך היא מפני שאנשים מנסים לשנות את התוצאות בחיים על-ידי המודע. מהמודע קופצים ישר לפעולות. לעיתים מקבלים תוצאות רצויות אך מיד לאחר מכן חוזרים חזרה למצב הקודם כמו קפיץ שמחזיר אחורה. כמו בדיאטות, מחליטים להיכנס למשטר אכילה מסוים, מתמידים בו כמה שבועות, מצליחים להוריד כמה קילוגרמים ואז קורה משהו, מפסיקים את הדיאטה וכל הקילוגרמים חוזרים במהירות. 

רוב האנשים נתקעים בגלל שהם לא חושבים. זהו משפט מקומם. כולם חושבים. אנשים חושבים שהם חושבים מפני שעוברת להם בראש פעילות מנטלית. לחשוב זה אומר להביא מחשבות מהחלק הרוחני שלנו: מהיכולות השכליות, מהדמיון, מהזיכרון, מהאינטואיציה, כדי ליצור תמונה, להיות מעורבים רגשית ואז ליצור תוצאות רצויות.

רוב האנשים בוחרים את המחשבות שלהם בהתאם למה שכבר קיים במציאות. יש להם תוצאות מסוימות, הם חושבים אותן, מעורבים בהן רגשית ומקבלים שוב את אותן תוצאות. זה מה שמייצר תקיעות.

למה אנו תמיד בפוקוס על התוצאות?

מגיל מאוד צעיר מתנים אותנו לשים את תשומת הלב שלנו על התוצאות הנוכחיות, על המציאות. להיות ריאלי עם שתי רגליים על הקרקע. התוצאות המציאותיות הן אלה שישאירו אותנו תקועים כל החיים.

מה זה פרדיגמה?

פרדיגמות הן אוסף של הרגלי חשיבה של אנשים אחרים המועברים מדור לדור. לכן אנו תקועים בלופ הזה אלפי שנים. הפרדיגמות שולטות בחיי האנשים רוב הזמן.

איך זה קורה?

בשכל המודע שלנו אנו קולטים מידע מהעולם החיצוני. מספרים לנו מה קורה בעולם, הטלוויזיה, אנשים אחרים, האינטרנט. אנו חשופים להרבה מידע. היתרון שלנו הוא ביכולת לחשוב בהיגיון ולבחור מה אנו מקבלים מכל המידע הזה ומה דוחים. יכולים להגיד לנו שיש עכשיו וירוס קטלני שמשתולל בעולם ואנו בסכנה, או שיש קריסה כלכלית ועוד… אנו יכולים להקשיב למידע ולחשוב לבד. האירועים בעולם החיצוני הם הצעות בלבד, משפיעים אולי על ההתנהגות שלנו אך לא קובעים מה לחשוב. החשיבה באה מהעולם הפנימי. רוב האנשים מפנימים את מה שקורה בעולם ישר לתת-המודע שלהם. הוא מפעיל אותם בצורה מאוד מסוימת בהתאם להנחיות העולם החיצוני. נראה שהיכולת של בני האדם לחשוב בעבור עצמם נעלמה. עובדה מצערת שמאפשרת את הכניסה הישירה – מהמציאות לתת-מודע ולעולם הפנימי. 

איך נוצרות פרדיגמות?

הגענו לעולם בלי שכל מודע, בלי יכולת לחשוב לעצמנו. לכן כל דבר שהיה בסביבה נכנס ישירות לתת-מודע: מהבית, מהטלוויזיה, מהסרטים, מבית ספר, השכונה ועוד. בזכות כל אלה הצלחנו להגדיר את עצמנו וליצור לנו דימוי עצמי. הדימוי הזה נקבע על-ידי אמירות של אנשים אחרים והם גם מקבעים את צורת החשיבה שלנו לגבי החיים.

יש פרדיגמות לכל דבר: כסף, מדינה, פוליטיקה, עדה ועוד. כל הדברים שנחשפנו אליהם כשהיינו ילדים, חדרו לתת המודע וקיבלו את צורת החשיבה ללא מעורבות המודעות. לכן היום אנו מופעלים על-ידי העולם החיצוני ויוצרים שוב ושוב את אותן תוצאות.

מתוך עבודתי עם עשרות אלפי אנשים בעשור האחרון, גיליתי שיש פרדיגמות חוזרות אצל רוב האנשים. ריכזתי את עשרת הפרדיגמות הנפוצות ביותר ואיך להתמודד איתן.

  1. דחיינות – חוסר החלטה
  2. זה לא תלוי רק בי
  3. האשליה של יום אחד
  4. כוחי ועוצם ידי
  5. אני כבר יודע את זה
  6. שיפוט לכף חובה
  7. זה עניין של מזל
  8. אין לי כסף
  9. אין לי זמן
  10. אני לא מאמין בעצמי

כעת נעבור על הסעיפים אחד אחד, נבין אותם לעומק ואיך ניתן להתגבר עליהם. המלצתי היא לסמן שלוש פרדיגמות שאתם מזהים אותן ככאלה שמעכבות אתכם,  ולחזור ולקרוא אותן כל יום, בוקר וערב שלושים ימים.

  1. חוסר החלטה – דחיינות

בספרו "חשוב והתעשר", נפוליון היל מקדיש פרק שלם לנושא של החלטות. בפתיחה הפרק הוא מספר על מחקר מדעי שביצע בקרב שלושים אלף אנשים שהצליחו מאוד. המסקנה שעלתה מהמחקר היא שאנשים מצליחים מאוד מקבלים מהר החלטות ומשנים אותן מאוד לאט אם בכלל. לעומתם אנשים לא מצליחים קיבלו החלטות לאט ואז שינו אותן מהר.

החלטות צריך לקבל מהר.

לקבל החלטות מהר בעולם שלנו נחשב לא אחראי. כך גרמו לנו לחשוב.

האם אלה החלטות נכונות? – לא תמיד.

הדבר הטוב ביותר שניתן לעשות – לקבל החלטה נכונה.

הדבר הפחות טוב – לקבל החלטה לא נכונה.

הדבר הגרוע ביותר – לא לקבל החלטה בכלל.

כאשר אנו לא מקבלים החלטה אין לנו שליטה על חווית החיים שלנו.

שנתיים לאחר צאתו לאור של "חשוב והתעשר", בשנות השלושים של המאה הקודמת, נפוליון היל כתב עוד ספר "להתערם לשטן"  (outwitting the devil). הספר נגנז לשנים רבות ואושר לפרסום רק בשנת 2011.

בספר זה השטן מוזמן לראיון. המראיין רוצה לדעת איך השטן שולט בבני האדם? השאיפה היא לדעת מהו הדבר הפשוט ביותר שאם בני אדם יעשו אותו הם ישתחררו מהשליטה הרעה שלו לחלוטין.

השטן יכול להיות היצר הרע, או פרדיגמות, או כל דבר אחר שחושב עבורנו בזמן שאנו לא חושבים. השטן חושש לספר כדי שלא תהרס לו עבודתו הטובה של אלפי שנים. השטן מתרצה לבסוף ועונה – הדבר האחד שבני אדם צריכים לעשות זה לקבל החלטה ולא להשאיר שום מקום בתודעה שבו הם לא החלטתיים. במקום שאין החלטה יש ספק. בספק השטן חי. זו הדרך שלו לשלוט באנשים – החדרת ספקות. כאשר אנשים מקבלים החלטה הספק נעלם.

איך מקבלים החלטות?

המציאות והאקדמיה מלמדים אותנו לקבל החלטות על-ידי איסוף כל המשאבים, הקשרים, הכישורים בעד ונגד ולהכתיב אותם לתוכנת אקסל. כך תתקבל החלטה.

בוב פרוקטור אמר שאנשים מצליחים מקבלים החלטות מהר על-פי תנאי מקדים אחד. התנאי הזה – האם אתה רוצה את הדבר הזה או לא, האם זאת התשוקה שלך.

ברגע שמתקבלת ההחלטה המהירה על-פי התשוקה, יופיעו בחיים הקשרים, הנסיבות וכל מה שאדם יצטרך להגשמת המטרה. כאשר נכנסים הספקות ואדם אומר "אחליט כשיהיה לי כסף או זמן…" הוא מציג את בורותו לגבי סדרי העולם.

  1. זה לא תלוי רק בי

אנשים משוכנעים ברמת התת-מודע שלהם שהם עדיין לא יכולים להגשים את  מטרותיהם בגלל אנשים אחרים. למשל, "אני רוצה לקנות רכב, אבל אשתי לא בעד… אני רוצה לפתוח עסק שמעניין אותי אבל ההורים שלי חושבים שזה לא נכון…" אנו נותנים לאנשים אחרים לקבוע לנו צעדינו לקראת הגשמת החלומות שלנו. לפני שאנחנו מקבלים החלטה אנו הולכים ומתייעצים עם אחרים. בכך אנו מפרסמים את בורותינו בנוגע לחוק יקומי שאומר – לאן שלא תסתכלו, עם מי שלא תדברו, אתם מול עצמכם. הסביבה היא רק מראה שמשקפת לנו את מחשבותינו וספקותינו מהתת-מודע. כאשר אנו נותנים את העוצמה הפנימית שלנו למישהו אחר אנו מקרינים את חוסר המוכנות שלנו.

אדם שאומר "אם אפתח עסק לא יהיה לי זמן לבלות הרבה עם הילדים שלי…" הוא מוותר על ההגשמה שלו. זה נשמע ומרגיש הרואי, הקרבה לטובת האהובים שלנו. אך הוא לא ער לכך שהאהבה לא עוצרת אנשים מהגשמה. הקרובים לנו רוצים בטובתינו שנעשה את מה שגורם לנו אושר.

כל בני האדם ברמה הפונדמנטלית מחוברים זה לזה, לכן כל רצונות הלב האותנטים מתלכדים. אם נדע מה אנו רוצים באמת, רצוננו יתלכד עם האחרים גם אם הם לא מודעים לכך. מה שזה אומר, ברגע שאנחנו מבינים את העובדה הזאת, כל מה שעלינו לעשות הוא להתמקד ברצון הלב שלנו ולפעול כדי להשיג אותו. כאשר נעשה כך, אנו נראה שאנשים מסויימים משתנים, משנים את ההחלטות שלהם, מחליטים פתאום לתרום לנו או לעזור לנו להשיג את מטרותינו. דבר נוסף שיקרה, שאנשים מסוימים שאינם בהרמוניה עם הרצון שלנו, פשוט יצאו מהתמונה ללא צורך יזום מאיתנו ובמקומם יכנסו אנשים אחרים שכן יש להם רצון אותנטי לפעול איתנו. כך שלא יכול להיות באמת מצב שהסביבה תעצור אותנו מלהגשים את רצון הלב שלנו. כל עוד אנחנו ממוקדים בו, אנשים ישתנו או יתחלפו.

  1. האשליה של יום אחד

אנשים אומרים: "אנחנו נתקדם כאשר נסיבות חיינו יתאימו…" הם אומרים זאת מתוך בורות, מפני שאנו אלה שמחוללים את נסיבות חיינו והנסיבות יהיו תמיד במתאם לחשיבה הנוכחית שלנו. הם אומרים: "אני רוצה את הטיול הזה, אבל יש לי ילדים, אולי כשיגדלו…" כשהם גדולים: "כן, אבל אני צריך לתמוך בהם… צריך לעזור להם עם הילדים שלהם, עם המשכנתא…" וכך הם דוחים את החלום שלהם עד שהם כבר חסרי אנרגיה או מבוגרים מדי.

אנו מחכים, יש לנו אשליה שיום אחד ימצא הזמן הנכון, הקשרים, המשאבים, תמיד ממתינים למשהו לפני שיוצאים לדרך. אך המציאות מוכיחה שתשעים ושמונה אחוזים מהאנשים בעולם מתבגרים ונחלשים ולא מגשימים את עצמם. בפועל הם ממשיכים לחיות את חייהם, חולמים ועושים צעדים קטנים ובטוחים אל עבר המוות.

בעוד מאה שנים למי יהיה אכפת מי היינו?

החיים הם כאן ועכשיו, ההווה הוא הזמן לחיות ולהגשים את מה שאנו רוצים. לחכות עד שהמציאות החיצונית תאפשר לנו להשיג מטרה זה חסר טעם. העולם החיצוני מחכה שהם יקבלו את ההחלטה ויעשו צעד ראשון ואז הנסיבות והאפשרויות מתחילות להגיע והעולם משתנה לקראת ההגשמה שלהם.

  1. כוחי ועוצם ידי 

משפט מהיהדות, ספר דברים פרק ח' י"ז, "…וְאָמַרְתָּ בִּלְבָבֶךָ כֹּחִי וְעֹצֶם יָדִי עָשָׂה לִי אֶת הַחַיִל הַזֶּה." מבטא את רצון האנשים לפעול לבד.

בוב פרוקטור אמר משפט מסובך: "אתה חייב לעשות את זה בעצמך, אבל אתה לא יכול לעשות את זה לבד."

המשפט הזה נשמע כמו סתירה אם לא מבינים את ההבדל בין אני לעצמי.

אני – בלטינית אגו.

עצמי – עצם הוויתי. החלק הרוחני של מי שאני שהוא לא תלוי באישיות שלי.

כאשר אדם אומר: "אני רוצה לעשות לבד," הוא נתון תחת האשליה שנקראת נפרדות וכמו שכבר הזכרנו, בני אדם ברמה הפונדמנטלית מחוברים. רק אדם שחושב שהוא נפרד משאר האנשים ירצה לעשות משהו לבד בדרך הקשה יותר.

תהיתי למה אנשים דוחים עזרה?

מצאתי לכך כמה מניעים:

  • אגו מלשון גאווה – כדי שלאחר מעשה הם יקבלו את כל הקרדיט. מניע כזה מאפיין אדם שעדיין לא נחשף לעולם התודעה.
  • חוסר פתיחות לקבלת עזרה – אדם לא מרגיש ראוי. אדם כזה ישקיע במשפחה שלו ובדברים חיצוניים, אך לא בהקלה על עצמו.
  • רצון אותנטי לעצמאות – רצון עז להרגיש עצמאי. כמו ילד קטן, "אני רוצה ויכול לבד".

אני יכול לתת דוגמה אישית, אני עצמאי, יוצר כלכלה להרבה אנשים אחרים ובאותו הזמן אני נעזר ומקבל עזרה מאנשים. בצוות שלי יש יותר מעשרה אנשים שעוזרים לי. אני מבקש תמיכה ומקבל. ככל שאני נפתח יותר לקבלת עזרה, כך העסק שלי צומח ואני צומח ביחד איתו כבן אדם.

  1. אני כבר יודע את זה

זהו אחד מהוירוסים הקטלניים שיש. אנשים הסובלים מתסמונת "אני כבר יודע את זה." 

יש הבדל בין: אני מכיר את הרעיון לבין אני יודע את הרעיון. מערכת החינוך יצרה לנו את הפער בין המושגים ידיעה והכרה. מלמדים אותנו שאם קראנו או הקשבנו לשיעור, אנו זוכרים אותו ואחר-כך במבחן אנו יודעים לחזור על הנלמד ומקבלים ציון גבוה. אנו ללא ספק מכירים את הנלמד, אבל עדיין לא יודעים.

בוב פרוקטור אמר: "לדעת משהו זה אומר שהצלחת גם ליישם אותו ולקבל תוצאות בחיים." אתה לא יודע משהו כל עוד אין לך תוצאות.

אנשים הולכים לקורסים להתפתחות אישית שם מלמדים אותם איך למשוך שפע לחיים, ליצור זוגיות ובריאות. במציאות הם מכירים את החומר אך אין להם את השפע שהיו רוצים, או זוגיות טובה ובריאות.

אם אין תוצאות במציאות – לא יודעים, רק מכירים מפני שהם מצליחים להסביר.

אנחנו חיים בחוסר אותנטיות עמוק. ניזונים מהמחשבה שכבר יודעים ומתעלמים מהתוצאות שמראות שחסרים לנו הדברים בחיים שאנו רוצים, לכן לא יודעים.

  1. שיפוט לכף חובה

במדינת הקומבינה שלנו, מפחידים אותנו שאנשים אחרים ירמו, או יתנו לנו שירות רע ולא יקחו אחריות. למדנו לשפוט לכף חובה את אלה שרוצים לעזור לנו. זה הגיוני מפני שגדלנו במדינת ה"כלבוטק". תרבות הפחדה שמביאה אלינו מידע על נוכלים ומפרסמים את כל מעלליהם. האזהרות האלה החלו מכוונות טובות, שנדע להיזהר מרמאים. אך ההפחדות האלה השתרשו גם בחדשות ויצרו אצלנו תפיסה מעוותת שרוב האנשים הם נוכלים. אך האמת היא שאין זה נכון.

בגלל שיצרו לנו את ההפחדות, אנו כל הזמן דרוכים למצוא את העוקץ, איפה מנסים לרמות אותנו. נוצר מצב שאיננו בוטחים אחד בשני. גם אם נניח יש כמה אלפי נוכלים בארץ הסיכוי שנתקל באחד כזה הוא אחד לאלף בערך. אך בגלל שאנו שופטים לכף חובה כל אדם, משקיעים זמן ומחשבה שלא נאפשר שיסדרו אותנו, הנוכל, האחד לאלף, יגיע אלינו, מפני שמה שחשבנו הופך להיות. אנו נמשוך אלינו את הנוכל.

עלינו לתת אמון בבני אדם ולסמוך על עצמנו, בעשותנו כך אנו אלה שיוצרים את חווית המציאות שלנו. נזכור שבגלל ההפחדות והשיפוט לכף חובה, רוב האנשים לא יזהו גם צדיק בסדום שנמצא בגן עדן.

  1. עניין של מזל

מי שחושב שצריך מזל כדי להצליח בחיים מגלה את חוסר ההבנה שלו שבחיים לא צריך מזל מפני שיש צדק מופתי ומדויק ביקום.

אחד מחוקי הטבע הרוחניים הוא חוק התנודה. חוק זה קובע שכל דבר בטבע נמצא בתנודה מתמדת. זה אומר שכל אדם מקבל בחייו את הנסיבות שהן שוות לתדר שבו הוא נמצא. מה שאדם חושב, קובע את התדר שבו הוא רוטט וזה מה שקובע את הנסיבות. לאדם יש חופש לבחור מה לחשוב. לכן כל מה שהוא מקבל 'מגיע לו'. אנו תמיד מקבלים מה שאנו רוטטים. מזל, קסמים וכישופים אלה הם נקודות מבטם של בורים לאמיתות מדעיות ורוחניות.

הקסם והמזל של החיים הם היכולות שלנו להתמקד במה שאנו רוצים, וחוק התנודה ידאג להביא לנו את המחשבות וה'מזל' שאנו רוצים בהם. 

  1. אין לי כסף

המשפט הזה הוא אולי אחד החסמים הגדולים שיש. הרבה אנשים מחכים שיהיה להם קודם כל כסף ואז אולי יתחילו לנסות לממש את חלומם. וכאן הטעות שלהם. הם לא מבינים איך כסף עובד, כמעט כל בני האדם בורים לגבי זה – כסף זה בחינם. נשמע אבסורדי למי שלא חקר והבין מהו הכסף. כל מה שאתם רוצים, אם זה משהו שבאמת חושקים בו  מאוד, כל מה שצריך זה לקבל החלטה להשיג זאת, ואז איך שהוא בדרכי הטבע המופלאות, הכסף כבר ימצא דרך לממן את התשוקה.

  1. אין לי זמן

חוסר זמן נובע מחוסר חשיבה. כשאדם אומר "אין לי זמן," הוא בעצם אומר "אני לא חושב". אין דבר כזה חוסר זמן, יש חוסר אפקטיביות, חוסר התמקדות, אנו לא יודעים איך לנהל את המשימות שלנו ולקבל החלטות. כשאדם הוא פחות אפקטיבי משמעות הדבר שחסר לו ביטחון עצמי והדימוי עצמי שלו לוקה בחסר, או שהוא אינו יודע איך לעשות את המשימה שהוטלה עליו. במקום לבקש עזרה, הוא ידחה אותה ויעשה דברים אחרים שקל לו יותר וימשיך לקטר שאין לו זמן.

  1. אני לא מאמין בעצמי

בגלל חוסר אמונה בעצמו, אדם לא יפנה את הזמן, לא ישקיע את הכסף וירצה לעשות הכל בעצמו את הדבר המושלם. לכן הוא לא מאמין בעצמו שיצליח, הוא לא ייצא לדרך וימשיך לחיות באשליה שיום אחד… כל זה נובע מחוסר מודעות לגבי מי ומה הוא באמת וטיב היחסים שיש לו עם האינטליגנציה האין סופית.

כאשר אדם לא מאמין בעצמו הוא יכול לבקש ממישהו אחר שיאמין בו והאמונה תגיע לתת-המודע. לצורך זה מספיק אדם אחד. כל אדם צריך לדעת שהבריאה העניקה לו יכולות רבות שבעזרתן יוכל להשיג כל דבר שירצה. כל מה שעליו לעשות זה לחזק את יכולות החשיבה שלו ולהבין את חוקי הבריאה, סדרי העולם וטיב היחסים האמיתי עם  מה שמחולל את חווית החיים.

אלה הם עשרת הוירוסים שמעכבים את הפריצה שלנו לחיים טובים יותר. מומלץ לחזור ולקרוא אותם שוב ושוב. לא מספיק רק להבין את הכתוב. המידע הזה צריך לחלחל לתוך התת-מודע כדי להפנים אותו. להגיע לתובנות מעמיקות שיביאו לידי כך שכל אחד מאיתנו יצליח לצאת לדרך של מימוש חלומותיו. 

אהבתם את המאמר? שתפו:

רוצים להשתחרר מעשרת קודי הוירוס שרצים בתודעה שלנו ולהיות חופשיים ליצור את חווית החיים שאתם רוצים? הנה הקורסים ללמידה עצמית שיעזרו לכם:

קורס מתעוררים

האדם נוצר כניצוץ אלוקי, כלומר קיבל מהבורא את יכולות הבריאה. קורס מתעוררים יעזור לכם להתעורר ליכולות שלכם ליצור מציאות, להשתחרר מהמלכודת התודעתית שגורמת לכם לייצר שוב ושוב את התוצאות וחווית החיים שאתם לא מרוצים מהם, ונותן לכם את הכלים ליצור באופן מודע ובמכוון את חווית החיים שאתם רוצים.

סדנת התעוררות הדיגיטלית

תורת הנסתר מגלה לנו שעולם פנימי מקרין לעולם חיצוני, כלומר התוצאות בחיים שלנו הן בהתאם למבנים התודעתיים הפנימיים שלנו. בסדנת התעוררות הדיגיטלית מקבלים סדרה של כלים לשנות את המבנים התודעתיים הפנימיים שלנו, ששינוי בהם בסופו של דבר משנה את התוצאות בחיינו ואת חווית החיים שלנו.

קורס פסיכוקיברנטיקה

הדימוי העצמי שם את הגבול להישגיו של האדם. שיטת פסיכוקיברנטיקה הינה השיטה המדעית לשינוי בדימוי העצמי שמביא לשינוי בהישגים שהאדם מגיע אליהם באופן אוטומטי וללא מאמץ. בקורס תלמדו איך להביא לשינוי דרמטי בתוצאות, שלא נעלם אחרי כמה שבועות, בעזרת שינוי של הדימוי העצמי שלכם.

והנה עבורכם התהליכים שתוכלו לעבור איתנו שעושים אנטי וירוס לוירוסים תודעתיים:

חשיבה מוכוונת תוצאות - TIR

בעוד שלכל אדם יש את היכולת להשפיע על המציאות ישירות מהחשיבה, מימוש יכולת זו היה פעם זכותם רק של צדיקים או אנשי רוח מאוד גבוהים. התוכנית חשיבה מוכוונת תוצאות עוזרת לכל אדם לפתח את יכולות החשיבה שלו לרמה בה יוכל להשפיע על המציאות ולחולל ניסים בחיים שלו. תוכנית זאת הינה תכנית הדגל של בוב פרוקטור המוכר מהסרט הסוד שהובאה לארץ ומוגשת בעברית ועזרה למאות אנשים בעשור האחרון ליצור שפע כלכלי מעל לכל דמיון, זוגיות ובריאות.

תהליך התעוררות

במשך אלפי שנים תקוע האדם בחווית האנוש בעולם העשייה, ולעד עומל ועובד כדי להשיג את מטרותיו. תהליך התעוררות לוקח אותנו שלב אחרי שלב להתעורר מעולם העשייה לעולם היצירה ומעיר אותנו להיותנו נשמה המתקיימת במספר עולמות. כאשר אנחנו מרחיבים את רמת המודעות שלנו מעבר לעולם העשייה, הפעולות והתוצאות, אנחנו הופכים ממושפעים למשפיעים, המצליחים להשפיע על מציאות חיינו בעזרת עולם הרגש, המחשבה וחיבור לחוקים הרוחניים של היקום.